(3 di nuvembre), a Conferenza Globale di Innuvazione Tecnologica Hard 2023 hè stata aperta in Xi'an.In a cerimonia d'apertura, una seria di grandi rializazioni scientifiche è tecnologiche sò state liberate.Unu di elli hè una cellula solare in tandem di silicio-perovskite cristallina sviluppata indipindente da e cumpagnie fotovoltaiche di u mo paese, chì hà battu u record mundiale in questu campu cù una efficienza di cunversione fotoelettrica di 33,9%.
Sicondu l'ultima certificazione da l'urganisazioni autorità internaziunali, l'efficienza di e cellule impilate di silicio-perovskite cristalline sviluppate indipindentamente da cumpagnie cinesi hà righjuntu u 33,9%, battendu u record precedente di 33,7% stabilitu da una squadra di ricerca saudita è diventendu l'attuale capu mundiale in stacked. efficienza di e cellule solari.record più altu.
Liu Jiang, espertu tecnicu in LONGi Green Energy Central Research Institute:
Supponendu una strata di materiale perovskite à banda larga nantu à a cellula solare di siliciu cristallino originale, a so efficienza limite teorica pò ancu ghjunghje à u 43%.
L'efficienza di cunversione fotoelettrica hè l'indicatore core per a valutazione di u putenziale di a tecnulugia fotovoltaica.Bastamente, permette à e cellule solari di a stessa zona è assorbendu a stessa luce per emette più elettricità.Basatu annantu à a capacità fotovoltaica globale di 240GW installata in u 2022, ancu un aumentu di 0,01% in l'efficienza pò generà 140 milioni di kilowatt-ora addiziunali di elettricità ogni annu.
Jiang Hua, vice-segretariu generale di a China Photovoltaic Industry Association:
Una volta chì sta tecnulugia di batterie d'alta efficienza hè veramente prodotta in massa, serà di grande benefiziu per prumove a crescita di tuttu u mercatu fotovoltaicu in u mo paese è ancu in u mondu.
Tempu di Postu: Mar-06-2024